woensdag 17 september 2014

wikken en wegen


Een blog starten, ik ben er wel eens eerder aan begonnen. Dat is nu ruim een jaar geleden. En om heel eerlijk te zijn heb ik hier toen 1 bericht op gezet. Geen tijd, geen inspiratie en vooral geen geduld voor de computer hebben er toen voor gezorgd dat ik nooit verder ben gekomen dan dat ene bericht.

Nu een jaar later na veel wikken en wegen wil ik toch proberen om een leuk en "smakelijk" blog bij te houden van alles wat met koken te maken heeft. Want koken is mijn grootste hobby/passie.
En wat is er nu leuker om je hobby te delen en er over te schrijven.

De naam van mijn blog, zus in de keuken, heeft een dubbele betekenis.
Mijn naam is Suus en daarnaast ben ik ook een zus(je).
Dus toen  ik deze week hardop aan het nadenken was over een pakkende naam voor mijn blog riep mijn broer ineens: zus in de keuken!
En eigenlijk ben ik vaak een zus in de keuken.
Voor verjaardagen of andere feestjes in de familie kook ik graag wat lekkers en sta ik soms uren in de keuken. Ik geniet er daarna dan ook extra veel van als we met zijn allen aan tafel lekker aan het eten zijn.

Dus dit keer met een nieuwe naam ,wat meer geduld voor de computer (dankzij mijn schoonzus :-)) en voldoende inspiratie ga ik weer in de keuken aan de slag en zal ik regelmatig nieuwe berichten plaatsen.

Heb je vragen, tips of leuke weetjes voor op mijn blog laat het mij dan weten en stuur een mail naar: zusindekeuken@gmail.com

Retro Apron Fifties Kitchen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten